Kalenderen på Kirke.dk giver dig det mest komplette kalenderoverblik over gudstjenester og arrangementer i dansk kirkeliv. Vi har opdelt kalenderen i tre kategorier:

Gudstjenester omfatter kommende gudstjenester i såvel kirker som på institutioner. Søg inden for dette område her

Offentlige arrangementer dækker over alt fra kirkekoncerter og foredrag til babysalmesang og strikkeklubber. Søg inden for dette område her.

Faglige møder og kurser giver overblik over konventer, årsmøder og efteruddannelsestilbud for alle, der arbejder i kirken eller de kirkelige organisationer. Søg inden for dette område her.

Er du arrangør? Få adgang til at oprette dine arrangementer i kalenderen. Skriv til kalender@kirke.dk og fortæl, hvem du repræsenterer, så bliver du oprettet som bruger.