Du kan få adgang til alle artikler på Kirke.dk, når du har tegnet abonnement. I forbindelse med oprettelsen af et abonnement angives det hvilke mails, der skal have adgang.

Sådan får du adgang med abonnement:

Alle brugere, der er registreret på et abonnement, modtager ved oprettelsen en mail med et link til en side, hvor de kan sætte en personlig adgangskode. Hvis denne mail er gået tabt, kan man bestille en ny adgangskode til sin mail her.

Sådan logger du ind:

På computer, tablet eller mobil skal du klikke på "Log ind", som findes på toppen af forsiden:

Dernæst får du adgang til to felter, hvor du skal indtaste mail og adgangskode. Hvis du ikke kender din adgangskode, kan du klikke på Mangler/glemt adgangskode-linket.

Problemer med at bestille en adgangskode:

Hvis du ikke kan bestille en adgangskode, kan det skyldes, at din mail ikke er knyttet til et abonnement.

Hvis du er bruger og det ikke er dig, der har oprettet abonnementet, skal du bede den, der har oprettet abonnementet, om at tilføje din mail.

Hvis det er dig, der har oprettet abonnementet, og du ikke kan få tilsendt en adgangskode, som du kan logge ind med, skal du kontakte Kirke.dk på service@kirke.dk.

Administration af brugere:

Hvis det er dig, der har oprettet abonnementet, kan du styre, hvem der skal have adgang ved at klikke på Selvbetjening under topmenuen til højre (du skal være logget ind først). Du styrer hvem der har adgang under dit abonnement ved at klikke på Rediger i den grå kasse med overskriften Abonnementer.

Du er også velkommen til at skrive til service@kirke.dk.