Kirke.dk er Kristeligt Dagblads digitale nyhedsmedie for alle med et engagement i dansk kirkeliv – såvel i kirkerne som i de kirkelige organisationer.

Vi er en uafhængig redaktion, der leverer nyheder, debat, analyser og inspiration i form af daglige nyhedsbreve.

Vi skaber overblik over faglige arrangementer, navnenyt og det kirkelige jobmarked.

Og vi lægger vægt på at inddrage læserne i vores journalistik, så vi kan være en platform for erfaringsudveksling og konstruktiv debat.

Kirke.dk vandt i 2019 Anders Bording-prisen for bedste fagmedie.

Kontakt en medarbejder, hvis du har spørgsmål, ønsker eller forslag til Kirke.dk.

Det er gratis at skrive sig op til nyhedsbrevet fra Kirke.dk. Skriv dig op nu.

Organisation

Kirke.dk udgives af mediehuset Kristeligt Dagblad, som også står bag portalerne k.dk, religion.dk, kristendom.dk, etik.dk samt foredragslisten.dk.

Holdet bag Kirke.dk er:

• Redaktør: Kåre Gade