Mød Erik Bjerager og Kirke.dk på Kirkens Forum torsdag den 26. september

På fagmessen Kirkens Forum i Fredericia fortæller Kristeligt Dagblads chefredaktør Erik Bjerager om, hvordan han har oplevet udviklingen i kirkelivet i de 25 år, han stået i spidsen for Kristeligt Dagblad

Lysglobeforargelse, grosbøllballade og homovielser - det er nogle af de stormfulde øjeblikke, som chefredaktør Erik Bjerager fortæller om på Kirkens Forum, når Kirke.dk interviewer ham om de godt 25 år, han har stået i spidsen for Kristeligt Dagblad. Foto: Leif Tuxen

Kære læser,

Kirke.dk er med, når fagmessen Kirkens Forum slår dørene op i Fredericia torsdag den 26. september. Messen samler leverandører til kirken og inviterer menighedsråd og beslutningstagere til at møde dem hos MESSE C i Fredericia.

Udover de mange stande med udstillinger med alt fra kirkesølv og lydanlæg til katafalker og fliserensere byder Kirkens Forum også på foredrag, debatter, præsentationer og workshops - blandt andet DM i grandækning og blomsterbinding med Karin B. Andersen.

Erik Bjerager: Kirken set fra Kristeligt Dagblad gennem 25 år

Kirke.dk har naturligvis også en stand på messen, hvor vi glæder os til at møde vores læsere. Hvis du ikke er abonnent endnu og har lyst til at høre om, hvad Kirke.dk kan tilbyde dit menighedsråd eller din organisation, så kom forbi og få en snak med os.

Du kan desuden møde os på scenen, hvor jeg interviewer chefredaktør Erik Bjerager. Han kunne sidste år fejre 25-årsjubilæum som chefredaktør for Kristeligt Dagblad. Fra redaktørstolen har Erik Bjerager fulgt udviklingen i dansk kirkeliv tæt, både som iagttager og kommentator.

På Kirkens Forum taler jeg med ham om nogle af de afgørende øjeblikke og debatter, der har ændret kirkelivet i Danmark, mens han har været chefredaktør.

Hør blandt andet om lysglobeforargelse, grosbøllballade og homovielser, når jeg interviewer Erik Bjerager – og stil selv spørgsmål til chefredaktøren bagefter.

Det foregår klokken 13:30 på scenen på Kirkens Forum.

Vi glæder os til at møde jer.

Kåre Gade,
Redaktør for Kirke.dk