Sognepræst: Ved allehelgen bliver vi kaldt ud af mørket

Selv i sorg, og når man absolut ingenting har at give, ser Gud os stadig som jordens salt og verdens lys. Ved allehelgen bliver vi kaldt ud af mørket, og vi mindes dem, som var verdens lys for os, siger Marianne Frank Larsen, sognepræst ved Vor Frue Kirke i Aarhus

Interesseret i hele artiklen?

Prøv Kirke.dk gratis og uforpligtende i 24 timer

Se forretningsbetingelserne for Kirke.dk

Dette er et debatindlæg. Indlægget er udtryk for skribentens egen holdning