Kritik af mandeklubber: Skab menneskefællesskaber, ikke kønsfælleskaber

Folkekirken er blevet feminiseret. Derfor er der brug for mandeklubber, som kan bringe maskuliniteten tilbage i kirken, siger sognepræst. Nej, mener kritiker: Folkekirken har brug for menneskefællesskaber, ikke kønsfælleskaber

Interesseret i hele artiklen?

Prøv Kirke.dk gratis og uforpligtende i 24 timer

Se forretningsbetingelserne for Kirke.dk

Dette er et debatindlæg. Indlægget er udtryk for skribentens egen holdning