Goddag til ny kirkeminister blev også et farvel til gammelt ministerium

Ida Auken (S) blev budt velkommen af sin forgænger og de ansatte i det kirkeministerium, som samtidig lukker ned efter 110 år. "I kan glæde jer med, at I ikke længere kommer til at være ansat i det mindste ministerium," sagde den nye sundheds- og kirkeminister

Interesseret i hele artiklen?

Prøv Kirke.dk gratis og uforpligtende i 24 timer

Se forretningsbetingelserne for Kirke.dk