Kirkeminister om arbejdsmiljødebat: "Vi løser ikke problemerne ved at sprænge strukturen i stykker"

Folkekirken lider under dårligt arbejdsmiljø, og det skal 'Vi vil bryde tavsheden' have tak for at sætte fokus på. Løsningen er dialog frem for at lave om på den tostrengede ledelsesstruktur. Det siger kirkeministeren efter møde med præster fra bevægelsen mandag

Interesseret i hele artiklen?

Prøv Kirke.dk gratis og uforpligtende i 24 timer

Se forretningsbetingelserne for Kirke.dk