Bøn, konfirmation eller bare ligegyldig? Folkekirken diskuterer, hvad en genopstået bededag skal bruges til
Skal store bededag genopstå med fokus på bøn og bod, som den oprindelig blev indført for? Eller har den berettigelse som konfirmationsdag? Eller er løbet kørt, som sognepræst Marie Høgh mener, så en fridag grundlovsdag vil være mere oplagt?