Ny kommunikationskonsulent i Aarhus Stift

Asger Meller Jørgensen tiltræder stillingen som kommunikationskonsulent i Aarhus Stift pr. 1. marts 2022.
  • Navn: Asger Meller Jørgensen.
  • Uddannelsesbaggrund: journalist.
  • Tiltræder som: kommunikationskonsulent i Aarhus Stift. Han bliver ansvarlig for stiftets kommunikation og rådgiver for stiftsrådet og biskoppen.
  • Tiltrædelsesdato: Den 1. marts 2022.
  • Forhenværende stilling: Asger Meller Jørgensen kommer fra stillingen som redaktionsleder i DR.
  • Om ansættelsen: "Kirken er fuld af gode fortællinger om sammenhold, næstekærlighed og medmenneskelighed, og jeg glæder mig til at være med til at synliggøre det store arbejde, som kirkens ansatte og frivillige gør i det daglige til gavn og glæde for alle."
  • Kilde: Pressemeddelelse.