Kirkernes Integrations Tjeneste får ny leder

Ruben Holmgreen Falk er tiltrådt i stillingen som leder af Kirkernes Integrations Tjeneste. Foto: Pressefoto
  • Navn: Ruben Holmgreen Falk, 49 år.
  • Efterfølger: Ruben Holmgreen Falk efterfølger Lucas Skræddergaard i stillingen som leder af Kirkernes Integrations Tjeneste.
  • Tidligere stilling: Har arbejdet med ledelse og forskellige kulturer indenfor ngo-, frikirke- og efterskoleverden. Er desuden opvokset i Tanzania og har igennem mere end 25 år været involvereret i kirkeligt udviklingsarbejde i Afrika.
  • Uddannelse: Diplombachelor i kommunikation og ledelse.
  • Tiltrædelsesdato: Er tiltrådt.
  • Om ansættelsen: "Mit arbejde i KIT består i det overordnede driftsmæssige ansvar, rådgivning og ansvaret for vores samarbejdsaftaler med kirkefælleskaber rundt i Danmark - der arbejder med integration af nydanskere," udtaler Ruben Holmgreen Falk.
  • Kilde: Pressemeddelelse.