FUV ansætter ny vidensmedarbejder

Karen Marie Sø Leth-Nissen tiltræder den 1. maj 2021 i stillingen som Vidensmedarbejder i Folkekirkens Uddannelses- og Videnscenter. Foto: Privat
  • Navn: Karen Marie Sø Leth-Nissen, 51 år.
  • Kommer fra stillingen som: Teologisk konsulent i Lolland-Falsters Stift og tilknyttet FUV siden maj 2020.
  • Tiltræder som: Vidensmedarbejder i Folkekirkens Uddannelses- og Videnscenter.
  • Uddannelsesbaggrund: cand. theol. og ph.d.
  • Tiltrædelsesdato: Den 1. maj 2021.
  • Om ansættelsen: "I den nye ansættelse vil Karen Marie indgå i flere af Videnscenterets projekter, blandt andet den omfattende undersøgelse af befolkningens forhold til folkekirken, der er i gang, og hvorfra de første resultater ligger klar til offentliggørelse dette forår."
  • Kilde: Folkekirkens Uddannelses- og Videnscenter.