Ansættelse af redaktør og projektleder for folkekirkens nye intranet

Jenny Holm Hviid tiltræder den 1. april 2022 som redaktør og projektleder for folkekirkens nye intranet, der skal afløse Den Digitale Arbejdsplads.
  • Navn: Jenny Holm Hviid, 47 år.
  • Tiltræder som: redaktør og projektleder for folkekirkens nye intranet, der skal afløse Den Digitale Arbejdsplads (DAP) i 2023. Hendes opgave bliver sammen med en styregruppe at gøre det nemmere og bedre for brugerne, herunder både menighedsrådsmedlemmer og ansatte i folkekirken, at finde og dele information på intranettet.
  • Uddannelsesbaggrund: kandidatuddannelse i internationale studier fra Aalborg Universitet.
  • Tidligere stilling: Jenny Holm Hviid har arbejdet som projektleder og projektudvikler hos forskellige organisationer og firmaer. I sine tidligere ansættelser har hun arbejdet en del med kommunikation, blandt andet i udarbejdelsen af brugervejledninger og grundlæggelsen af hjemmesider. Derudover har hun i tre år arbejdet som kirkesanger i Brovst kirke.
  • Civilstatus: bor i Skovsgård i Nordjylland med sin mand og deres to børn. Hun laver en del frivilligt arbejde og blev i 2021 kåret som "Årets ildsjæl" i Jammerbugt Kommune.
  • Tiltrædelsesdato: Den 1. april 2022.
  • Om ansættelsen: "Jeg glæder mig meget til at bidrage til et bedre samarbejde og et godt forum for folkekirkens forskellige grupper, så de kan hente viden og inspiration til arbejdet i folkekirken", siger hun.
  • Kilde: Pressemeddelelse.