Genudpegning af adjungeret professor i kirkeret

Lisbet Christoffersen er genudpeget som adjungeret professor i kirkeret ved Afdeling for Systematisk Teologi på Københavns Universitet. Foto: Leif Tuxen
  • Navn: Lisbet Christoffersen, 69 år.
  • Genudpeget i stillingen som: Adjungeret professor i kirkeret ved Afdeling for Systematisk Teologi på Københavns Universitet.
  • Uddannelsesbaggrund: Christoffersen har en ph.d.grad og er uddannet cand.jur. fra Københavns Universitet.
  • Om genudpegningen: ”Genudpeget som adjungeret professor i kirkeret på det teologiske fakultet, Københavns Universitet. En ulønnet, men for mig højst værdsat post ved siden af professoratet på Institut for samfund og erhverv, Roskilde Universitet. Tak til kollegerne på teol/ku for tillid og samarbejde” skriver Lisbet Christoffersen på facebook.
  • Kilde: Facebook.