Kommunikation er ikke, hvad det har været. I takt med, at tempoet i informationsstrømmene er accelereret, og nye medier og medieplatforme er skudt op som paddehatte, bliver arbejdet for den, hvis opgave det er at kommunikere, stadig mere indsatskrævende.
Få gratis adgang til denne artikel og alt andet indhold på Kirke.dk i 14 dage.
Allerede abonnent? Klik her
Kirke.dk er Kristeligt Dagblads digitale nyhedsmedie for beslutningstagere, ansatte og frivillige i kirken og de kirkelige organisationer.
Vi er en uafhængig redaktion, som ugen igennem leverer:
- Faglige nyheder
- Kalenderoverblik
- Navnenyt
- Løsningsorienteret journalistik
- Analyser og baggrundsviden
- Inspiration på tværs af faggrupper
- Netværk og erfaringsdeling
For at få fuld adgang til indholdet på Kirke.dk, skal man have abonnement. Udfyld formularen og få 14 dages prøveabonnement – gratis og uforpligtende.