Anmeldelse

Ambitiøs håndbog om digital markedsføring risikerer at drukne læseren

Billede fra en video i den dåbskampagne i Vesterbro Sogn, København, som Kasper Aare Naickers håndbog i digital markedsføring tager udgangspunkt i. Kirke.dk's anmelder mener, at bogens indholdsfortegnelse kan virke overvældende, "hvis man nu bare er lille sig selv og ikke del af et team for en hel bydel." skriver Foto: Vesterbro Sogn

ANMELDELSE: En håndbog om digital markedsføring tilbyder kirkens kommunikationsfolk en god lejlighed til at reflektere over egen praksis, men bogen havde fortjent en strammere redigering. Sarah Auken har udsat den nye udgivelse for en SWOT-analyse

Kommunikation er ikke, hvad det har været. I takt med, at tempoet i informationsstrømmene er accelereret, og nye medier og medieplatforme er skudt op som paddehatte, bliver arbejdet for den, hvis opgave det er at kommunikere, stadig mere indsatskrævende.

Få gratis adgang til denne artikel og alt andet indhold på Kirke.dk i 14 dage.

Allerede abonnent?

Kirke.dk er Kristeligt Dagblads digitale nyhedsmedie for beslutningstagere, ansatte og frivillige i kirken og de kirkelige organisationer.

Vi er en uafhængig redaktion, som ugen igennem leverer:

  • Faglige nyheder
  • Kalenderoverblik
  • Navnenyt
  • Løsningsorienteret journalistik
  • Analyser og baggrundsviden
  • Inspiration på tværs af faggrupper
  • Netværk og erfaringsdeling

For at få fuld adgang til indholdet på Kirke.dk, skal man have abonnement. Udfyld formularen og få 14 dages prøveabonnement – gratis og uforpligtende.

Se priser og abonnementsbetingelser.

Bryd den digitale lydmur – en håndbog i digital markedsføring for nybegyndere og let øvede

Forfatter: Kasper Aare Naicker, Folkekirken Vesterbro.
Udgivet: Februar 2021.
Om udgivelsen: "Håndbogen er en håndholdt gennemgang af, hvordan man udvikler kampagner helt fra første idéfase, udvikling af gribende og værdiskabende fortællinger, produktionsfase til endelig betalt og organisk lancering på tværs af digitale platforme for optimal effekt."
Dåbskampagnen, som bogen tager udgangspunkt i, er støttet af Folkekirkens Udviklingsfond.

Download bogen